اخبار برگزیده
1399/3/1 پنجشنبه
شیوه ارزشیابی امتحانات پایان ترم (نیمسال دوم 99-98) دانشگاه پیام نور واحد سیریک

.



بدین وسیله فایل ارزشیابی امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور واحد سیریک که شیوه تمامی اساتید این واحد در آن اعلام گردیده است در این اطلاعیه اعلام گردیده است.

نکته1: تمامی آزمون های آنلاین به صورت تستی در برنامه نصب شده پیام من بر روی گوشی آندروید یا آن دسته از دانشجوياني که دسترسی به گوشی ندارند می توانند از طریق نسخه تحت وب برنامه به آدرس http://pm.pnu.ac.ir/panel   که طبق ساعت اعلامی صورت می پذیرد نسبت به نصب آخرین نسخه از برنامه برنامه اقدام نمایند.

نکته2:تمامی سوالات آزمون های آنلاین نيمسال جاری (نيمسال دوم 99-98)، توسط خود اساتید شما طراحی خواهد گردید و به صورت متمرکز کشوری نمی باشد.

نکته3:دانشجویانی که دروس شان جز این لیست نمی باشد ضمن بررسی انتخاب واحد خود از طریق سیستم گلستان اگر بصورت الکترونیکی باشد می بایست از طریق سامانه lms.pnu.ac.ir قسمت تالار اعلانات از شیوه ارزشیابی دروس مربوطه خود آگاهی پیدا کنند.

نکته4:دانشجویانی که شیوه ارزشیابی آنها کار تحقیقی می باشد بایستی با استاد خود هماهنگی نموده تا از شیوه و نحوه کار ایشان آگاهی یابند.

نکته 5:  دروسی که به صورت کار تحقیقی معرفی شده اند برای آنها تاریخ امتحان در نظر گرفته نمی شود و آخرین مهلت تحویل کار تحقیقی توسط استاد مربوطه تاریخ 99/4/21 می باشد.
 

نکته6: مکان ثبت نمره برای دانشجویان بدهکار وجود ندارد.

دانشجویان محترم در صورت وجود هر گونه مشکل در خصوص مسائل آموزشی و امتحانات می توانند در طول هفته از شنبه تا چهارشنبه فقط در ساعات اداری با شماره تلفن 07642374566 تماس حاصل نمایند.

جهت دریافت فایل ارزشیابی امتحانات دانشگاه پیام نور واحد سیریک
اینجا کلیک نمایید.

جهت دریافت شماره اساتید اینجا کلیک نمایید.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر